REGULAMIN F.A.A.J.

Moderatorzy: Opiekun_Forum, admin_tech

Awatar użytkownika
Administracja
Administrator
Posty: 155
Rejestracja: 11 stycznia 2013, 19:33
Płeć: Ona
Lokalizacja: Częstochowa i inne miejscowości
Kontaktowanie:
Status: Offline

REGULAMIN F.A.A.J.

Postautor: Administracja » 26 lutego 2013, 15:07

NASZE MOTTO

Wszystkim dogodzić się nie da, ale wszystkich wkurzyć to już żaden problem....

Forum tworzą ludzie ,spróbujmy ich nie zawieść...


WSTĘP
AFCZWA to Forum skupiające miłośników akwarystyki. Twórcy starali się stworzyć atmosferę przyjaźni i wzajemnego poszanowania. Szanujemy odmienność i poglądy innych . Stworzony regulamin uwzględnia wyjątkowość każdego z użytkowników . Na naszym wspólnym Forum nie będą tolerowane akty nienawiści ,szowinizmu nie tolerancji. Uprasza się użytkowników o wzajemny szacunek i powstrzymywanie się od uwłaczających czyjąś godność wpisów. Administracja i Moderatorzy będą czuwali nad przestrzeganiem regulaminu i przestrzegania zasad kultury osobistej. Nie wyśmiewamy i nie obrażamy innych użytkowników.
W skład Administracji wchodzą-Administratorzy i Moderatorzy

REGULAMIN

1. Rejestracja na Forum jest dobrowolna, ale jej brak uniemożliwia korzystanie z wszystkich funkcji forum.
2. Jedna osoba może posiadać tylko jedno konto na forum.
3. Nie wolno logować się pod nie swoim nickiem
4. Nie wolno publikować na forum materiałów do których nie posiada się praw autorskich, a w przypadku ich cytowania proszę powoływać się na autora lub podawać link źródła.
5. W uzasadnionych przypadkach Administracja Forum może ingerować w treść postów Użytkowników ( obelgi, nie prawdziwe treści, wulgaryzmy itp.).
6.Zamierzone wpływanie na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych jest zabronione. Osoba "trollująca" może liczyć się z wykluczeniem z forum.
7. Opiekunowie forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.
8.Nie wolno publikować materiałów naruszających obowiązujące prawo, wulgarnych, profanujących, rasistowskich oraz pornograficznych.
9. Na Forum zabrania się reklamowania stron internetowych, sklepów czy serwisów aukcyjnych ,które obniżały by pozycję naszego Forum(głównie chodzi o reklamowanie się innych For z Częstochowy i nawoływanie do opuszczenia Naszego Forum) . Posty o takiej treści będą traktowane jako SPAM i usuwane. Wyjątkiem jest podawanie adresów www stron zawierających treści omawianego tematu (wątku).
10. W przypadku braku aktywności poszczególnych Userów i brak zalogowania się na AFCZWA w okresie dłuższym niż 6 m-cy – Administracja Forum wyśle danemu Userowi powiadomienie o zaległośći w logowaniu ,a po upływie 14 dni bez reakcji Usera ,jego konto zostanie usunięte .Użytkownicy mogą jednak liczyć że z usunięciem ich konta nie zamyka im się możliwości do ponownej rejestracji i pełnego uczestnictwa w Forum .
11. Administracja czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem Forum. Wszystkie problemy i nieprawidłowości winny zostać do niej skierowane.
12. Ewidentne i rażące nieprzestrzeganie obowiązujących zasad na AFCZWA grozi udzieleniem ostrzeżenia, a w ostateczności usunięciem/zbanowaniem konta.
13. Uprasza się do skorzystania z opcji "szukaj" i sprawdzenia czy wcześniej ktoś nie poruszał podobnego problemu.
14. Za spamowanie, obelgi, przekleństwa, , pisanie nie na temat, i inne "wykroczenia" Administracja może nałożyć na Usera karę aż do wykluczenia z forum włącznie.
15. Zabronione jest głoszenia poglądów o charakterze ideologicznym oraz umieszczanie tego typu symboli i linków.
16. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej.
17. Administracja nie odpowiada za treści zamieszczone na forum przez użytkowników. Odpowiedzialność za ich treści ponoszą ich autorzy .
18.Pisane posty przez Użytkowników mają zawierać podstawowe zasady dotyczące gramatyki i ortografii języka polskiego o ile złamanie ich nie jest celowym zamierzeniem .
19. Uprasza się użytkowników o szczegółowy opis sprzedawanych przedmiotów jak również zamieszczanie zdjęć w celu uniknięcia ewentualnych nieporozumień jak również uniknięcia listy pytań przez potencjalnych kupujących.
20.Administracja Forum ma prawo reedycji postów bez ograniczeń. Poprawa błędów lub konieczność ingerencji w już napisany tekst winien odbywać się przez autora tekstu Uprawnienia do ponownej reedycji wysłanego postu na AFCZWA posiadają wszyscy Użytkownicy przez okres 30 minut od wysłania posta. Ograniczeniem jest w tym przypadku wysłanie następnego postu w danym wątku.
21. Nie wolno powielać postów o tej samej treści w różnych działach.
22. Posty umieszczone w sposób nieprawidłowy lub nie wnoszące zupełnie nic do tematu wątku będą przenoszone do właściwych im działów lub całkowicie usuwane.
23. Ze względu na logiczną spójność tematów i wątków, posty nie będą kasowane na prośbę Usera .
24. Uprasza się o zamieszczanie wątków, i postów oraz ich treści w działach do tego przeznaczonych. Precyzyjne wpisywanie tytułów wątków nawiązujących do treści poruszanych tematów.
25. Wszelkie posty pozostające bez żadnej odpowiedzi dłużej niż miesiąc będą kasowane / przenoszone do archiwum bez powiadomienia autora.
26. Uprasza się w dziale Galeria,o wstawianie zdjęć ,nie odnośników do nich ! Linki z takich postów będą usuwane.
27. Każdy Użytkownik działający na szkodę forum, nagminnie łamiący Regulamin lub umyślnie przeszkadzający w normalnym działaniu Forum jest zagrożony usunięciem z grona Forumowiczów.
28.Załączone pliki (zdjęcia i etc.), użytkownik dobrowolnie udostępnia forum afczwa.com. W razie usunięcia konta, nie będzie do nich rościł praw.
29. Nieznajomość treści regulaminu, nie zwalnia Użytkownika z obowiązku ich przestrzegania.


PRAWA UŻYTKOWNIKA I ADMINISTRACJI

1. W swoim Profilu, każdy User ma prawo umieścić podpis, będący widocznym w dolnej części kończącej każdy jego post. Podpis może zawierać poniżej wyszczególnione elementy:
a) Podpis w postaci Nicku , imienia Użytkownika , mini banera itp.
b) Krótka forma pozdrowienia.
c) Linki w postaci adresów do wątków na AFCZWA, których autorem jest dany User, na które chce zwrócić szczególną uwagę (max. trzy)
d) Określenie swojego biotopu
e) Zamieszczenie jednego adresu lub linka do swojej strony WWW o tematyce akwarystycznej .
g) Zamieszczenie adresu lub linka swojej strony o innej tematyce, również w postaci mini banera . Jeżeli ten jest zgodny z powyższym regulaminem
Odstępstwo w umieszczaniu innych form w podpisie od powyżej zamieszczonej listy, będzie równoznaczne z ingerencją Administracji Forum w ich treść, przeprowadzeniem korekty bez powiadamiania, a w nagminnych przypadkach do udzielania ostrzeżeń.
2. Sprawy prywatne lub zupełnie nie związane z akwarystyką mogą być poruszane poprzez PRYWATNE WIADOMOŚCI (zwane dalej PW) lub inne komunikatory, prywatne e-maile, lub na MiniChat (ShoutBox).
3. Administracja ma prawo ingerowania w profil Usera, jego podpis bez uprzedniej konsultacji, jeżeli treść w podpisie nie zgodna jest z regulaminem .
4. Korespondencja poprzez PW na AFCZWA traktowana jest jako korespondencja prywatna pomiędzy Userami naszego Forum. W związku z powyższym za niedopuszczalne uważa się ujawnianie tejże korespondencji bez zgody jej autora. Wyjątek stanowić może treść korespondencji łamiąca wszelkie zasady dobrego obyczaju . Wówczas można w tej sprawie interweniować do Administracji AFCZWA o zajęcie odpowiedniego stanowiska.PW ma prawo napisać każdy użytkownik ,jednak warunkiem jest posiadanie na koncie przynajmniej dwóch napisanych postów.(blokada antyspamowa)
5.Po otrzymaniu bana lub otrzymaniu ostrzeżenia Użytkownik ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło nieporozumienie bądź Użytkownik czuje się pokrzywdzony lub potraktowany niesprawiedliwie.
6. Każdy Użytkownik ma prawo złożyć skargę na Moderatora lub Administratora za pomocą PW przesyłanej do Administracji. Każda taka skarga zostanie rozpatrzona, a w razie jej zasadności Moderator/Administrator zostanie publicznie ukarany zgodnie z Regulaminem.
7. Moderatorzy są mianowani przez Administrację, na skutek jej własnej inicjatywy, wniosku innych Moderatorów lub wniosku Użytkowników.
5. Administracja AFCZWA zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego regulaminu !
6. Administracja jest na Forum najwyższą instancją, jej zdanie jest rozstrzygające, ostateczne i niepodważalne.


MiniChat AFCZWA


§ 1. Podstawowe Informacje

MiniChat – element serwisów internetowych umożliwiający odwiedzającym szybką i zazwyczaj lekką wymianę zdań bez potrzeby wysyłania trwałych wiadomości na standardowym forum dyskusyjnym. MiniChat jest nieodzowną i integralną częścią AFCZWA. MiniChat jest miejscem do rozmów na wszelakie możliwe tematy i jest przeznaczony dla wszystkich użytkowników AFCZWA

§ 2. Zasady Korzystania

2.1. Użytkownik ma prawo:

2.1.a - korzystać z MiniChat'u w sposób dowolny nie naruszający postanowień regulaminu forum oraz regulaminu MiniChat'u.
2.1.b - ignorować użytkowników, których jednym celem jest dokuczanie i krytykowanie.
2.1.c - rozmawiać z innymi użytkownikami MiniChat'u na wszelkie możliwe tematy.

2.2 Użytkownikowi zabrania się:

2.2.a - obrażania innych użytkowników MiniChat'u oraz forum.
2.2.b - używania słów powszechnie uznawanych za wulgarne.
2.2.c - umieszczania linków do for / stron / portali konkurencyjnych.
2.2.d - Floodowania / Spamowania.

Powyższy Regulamin MiniChat'u Forum AFCZWA jest uzupełnieniem głównego regulaminu forum.


Wszystkim dogodzić się nie da, ale wszystkich wkurzyć to już żaden problem....
Forum tworzą ludzie ,spróbujmy ich nie zawieść...
Administracja Aqua Jura

Wróć do „Regulamin i Informacje Administracyjne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość