[200L] Moje 200

Moderatorzy: misiek1205, Graff, Opiekun_Forum

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
andrety
Użytkownik

[200L] Moje 200

Post autor: andrety »

Witam, chcę Wam pokazać moje akwa, z racji że jestem początkujący komentarze i porady mile widziane.
-Akwarium 200 L
-filtracja Jbl 900e Cristal Profi
-grzałka 150 W
-podłoże zwirek
-oswietlenie standard T8, Silvana grolux, Aquastar
Fauna
-4 kosiarki
-13 neonów
-4 kirysy spizowe
-2 kirysy panda
-2 skalary
-3 bocje wspaniałe
-4 mieczyki
-2 sumy rekinie
-labeo
-4 miedziki
Rośliny obecnie sztuczne, będzie zmiana roślin i tła
Przepraszam za jakość zdjęć ale mam słaby aparat

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Pozdrawiam
Arek
Awatar użytkownika
BzZzYkU
Wolontariusz Aqua Jura

Re: Moje 200L

Post autor: BzZzYkU »

dla mnie ma to zapędy na Tanganike albo Malawi :D przedwszystkim bardzo, bardzo kolą w oczy plastikowe rośliny ;)
Tanganika 160l:
-N.Brichardi
-J. Transcriptus
-exL. Multifasciatus
-exL. Ocellatus blue

Kamil-605269402
GG-12023545
Awatar użytkownika
Graff
Administrator

Post autor: Graff »

Witaj...
Wydaje mi się , że najpierw musisz sobie odpowiedzieć na pytanie ,w którą stronę chcesz pójść jeśli chodzi o prowadzenie Twojego akwarium...
Ale zacznę od najważniejszego - nie ważne , w którą stronę pójdziesz koniecznością jest wywalenie sztucznych roślin :!:
Jeśli pójdziesz w stronę "roślinnego" to kamienie (głazy) do wyrzucenia ,korzenie zostawiasz i zaczynasz od roślinek też dla początkującego aż dojdziesz do bardziej wymagających.
Jeśli pójdziesz w stronę malawi i tanganiki to głazy zostawiasz i szykujesz akwarium pod w/w.

Także określ się ... a potem doradzimy ...bo jak widać dużo do zrobienia i dużo zmian Cię czeka.
;)
Path of the Dark Side...
Awatar użytkownika
andrety
Użytkownik

Wiem, wiem ze trochę dużo tego, co do roślin będą zmieniane mnie tez się nie podobają sztuczne, bardziej pójdę w zieleniak, tylko troszkę czasu muszę zorganizować a z nim ciężko.
Pozdrawiam
Arek
Awatar użytkownika
BzZzYkU